صفــر درجــه

از صفر درجه شروع کن، به صفر درجه برس!

صفــر درجــه

از صفر درجه شروع کن، به صفر درجه برس!

۱۴

آدمیزاد تا وقتی کاری نکرده، اشتباهی هم نمی کند. 

 

                                               آتش، بدون دود - نادر ابراهیمی

۱۳

خیلی بده که یکی، شماره ی یه نفر رو، بی اجازه بده به یکی دیگه!

۱۲

 برای دیدن گربه در اتاق تاریک، این گربه است که باید چشمانش را باز کند!

                                                                                                 (؟)

۱۱

قبول شد ...  

 

+ تبریک میگم دوست خوبم!

۱۰

 

تا اعلام نتایج کنکور، زمانی نمونده ...  

 

+ دیشب، نودُ ندیدم!

۹

از نظرات تبلیغاتی متنفرم! 

و امکان نداره تاییدشون کنم! 

 

+ نظر نه، نظرنما!

۸

دلم برای برنامه ی ۹۰ تنگ شده!

۷

پارسال ۱۰ شهریور آخرین باری بود که دیدمشون!  

و نمی دونستم ... نمی دونستم!  

روحش شاد!

۶

گاهی باید سکوت کرد ...  

 

 

+ یه بار جوابتُ دادم، فکر نمی کنم لازم باشه تکرار کنم. دیگه بعد از این نظرت برام اهمیتی نداره!

۵

این شب ها، میشه گناها رو صفر کرد ...

۴

نفسم گرفت از این روزگار ...

۳

خواب پدربزرگ و مادربزرگم ُ دیدم ...

۲

هفت برام یه عدد مقدس بود و امروز مقدس تر هم شد!   

 

پ.ن : چرا این جا آیکن گل نداره؟!

۱

چقدر خوشحالم که این جا رو با خوشحالی شروع کردم!!

۰

به نام خود خودت!